Sortides 2009

Dia 20/12/09

L'ultima sortida del 2009.

Tot i que ha estat el dia mes fred de l'any, un cop més hem fet la sortida per Collserola. Hem quedat als aparcaments del Cementiri de Collserola i hem anat pel camí que passa per darrera de Can Lloses fins al Forat del Vent. Hem baixat enllaçant els dos senders Ir&Pa de la Serra d’en Ferrer i per pistes a Can Catà i Cerdanyola, on hem esmorzat.

La tornada l’hem fet per la Riera de Sant Cugat, el prats de Canaletes. Hem agafat un sender pel Torrent de Canaletes fins a la pista del Cementiri. A l’alçada de la Serra de na Joana fem un cercle per prendre el sender del Gr-92 per tornar a agafar la pista del Cementiri de nou.

Els hi hem de donar les gràcies els nostres amics Andres i Joan, per fer de guies una vegada mes.

Dia 13/12/09

Sortida al Circuit de Catalunya, molt facileta i amb molt de fred, seguint la llera del riu besós fins arribar a Granollers i de tornada per l'altra costat del riu.

Hem fet 29 Qm

Dia 22-11-09

Sortida a l'Ermita de Cabanyes

Hem fet 18 Qm

Dia 25-10-09

Per fiiii, la gran esperada, la gran desitjada...... la Montserratina.

Hem Sortit a les 8:45 h del pàrking del cremallera de Monistrol per pujar fins la plaça de la creu, on s'ha fet una massiva concentració de ciclistes.

En aquesta sortida, nomes hem sigut tres els que hem fet la pujada, en Joan, l'Arnau, i jo mateix.

Hem fet 21 Qm.

Dia 18-10-09

Sortida llarga i clasica a Torre Marimon, de Caldes de Montbui.

Hem sortit de Martorelles baixant fins el poligon industrial de la Derbi, continuant per el pont fins a Mollet, on hem fet el reagrupament i s'han afaigit els de Mollet.

Hem continuat fins Gallecs, amb direcció a Palau i Caldes de Montbui, per acabar arribant a Torre Marimon, on hem fet la parada per esmorzar.

La tornada, l'hem fet per la riera de Palau, passant per el Parc del Fum, i el Cim del Vallés, la Farinera de Mollet, l'estació del Nort fins l'Ajuntament de Mollet, on hem hagut de paraar per a reparar una roda punxada.

Una vegada reparada la roda punxada, varem continuar fins a Martorelles.

Hem fet 33 Qm.

Inici Temporada 2009/2010

Dia 04-10-09

Per fi hem començat la nova temporada.

Per ser la primera sortida l'hem fet curta i mes aviat facil, per veure el nivell de tothom.

Hem pujat a la font de la Merce, fent la ruta de sempre. Per la bobila, can Ginesó, els terrenys del Sauló, els avellaners,Can Girona i la Font de la Merce, on hem fet la parada per esmorzar.

Despres d'esmorzar, hem tornat per el mateix lloc, passant per el cami dels astrussus, vaixant per la trialera dels avellaners, per desviarnos cap el cementiri i el poble de Santa Maria de Martorelles, la font de la cooperativa, les vinyes del Batllori i els terrenys de Can Roda, per acabar la sortida a Can Mascara.

Hem fet 10 Qm.

Esmorzar de Comiat temporada 08/09

18/07/09

Finalment hem realitzat l'última sortida de la temporada.

Ho hem celebrat amb un esmorzar en el restaurant de la Font del Castanyers.

Ha estat una sortida bastant suau, sortint de Martorelles des de l'avinguda de Piera, passant per Can Sunyer, l'església de Sant Fost i arribant a la carretera principal que ens porta fins al desviament del cementiri de Sant Fost on s'ha fet el reagrupament. Continuem la pujada per les trialeras de la urbanització de Mas Cors, passant també per la urbanització de la Conreria. En el desviament de la urbanització amb el seminari ho prenem a la dreta per a fer el descens fins a arribar a la Font dels Castanyers on esmorzarem.

Una vegada hem acabat d'esmorzar hem anat baixant fins a arribar a la carretera de Sant Fost, prenent-la fins a arribar al final de la ruta en l'avinguda de Piera on l'inici.

Hem fet 14 Qm.

20/06/09

Per tercer any consecutiu hem fet l' Open btt de Montmeló.

Ha estat mes o menys com l' any passat, curta però dura. Hem pujat per Can Buscarons, cap al Telègraf. hem vorejat el turò de Moncau fins la zona del Castell de Sant Miquel i Coll Mercader.

S'ha baixat per Can Comes i s'ha tornat per Montornès, pujant per el turó de les Tres Creus. Aquest any la volta per el Circuit de Catalunya s'ha fet al finalitzar la ruta, a l'arribada ens han donat un entrepa de butifarra i una bossa de regals. Despres hem tornat a casa per el riu fins a Martorelles.

Set han estat els asistens de l'escola que hem fet l'open de btt, pero nomes tres l'han feta sensera, la resta hem agafat un trencall per problemes amb un dels manuts.

Hem fet 40 Qm.

07/06/09

Sortida a la Font de Can Gurri.

Sortim desde Can Mascara cap a la bobila, Can Ginessó, els terrenys del sauló, el corriol dels avellaners, la casa de colonies de Can Girona, i fins arribar a la Font de la Merce on hem fet la parada per esmorzar. Despres de menjar-nos l'entrepa, enjegem de nou fins la Font de Can Gurri.

Despres de fer una parada a la Font fem la ruta de tornada, baixant per les vinyes dels cireres, els tobogans, Can Oliveres, Can Girona, el cementiri de Santa Maria, la Font de la Coperativa, les vinyes del Batllori, Can Sunyer i el punt final de la ruta , Can Mascara.

Hem fet 20 Qm.

24/05/09

Sortida al Circuit de Catalunya per veure el final de la Volta Ciclista a Catalunya.

Despres de donar algunes voltes per les diferents zones del circuit, hem aprofitat per veure la sortida i unes voltes d'una cursa de motos, el campionat mediterrani de velocitat, i tambe ens hem fet unes fotos amb un jove pilot del mundial de motociclisme, en Marc Márquez.

Finalment hem anat a veure el recorregut de la volta ciclista a Mollet.

Hem fet 27 Qm.

10/05/09

Sortida llarga al Camp de golf de Caldes.

Nomes hem sigut tres, la resta dels participants de l'escola han fet campana per  la formula1.

Hem fet 40 Qm.

26/04/09

La pedalada per la llera del riu Besós. Bona assistència de participants de l'escola, once han estat els assistens, amb una nova incorporació, la Julita, la mare del Oriol.

Hem sortit a les 9:30 de Martorelles, i hem anat recollint els companys per diferents punts del poble fins el punt d'inscripció de Montcada i Reixach, i a partir d'aqui tot d'aigua fins el final. Com plovia, quina quantitat d'aigua en pocs minuts, a mes d'un li ha servit per rentar-li la cara i treura-li la son de les orelles.

Quan hem arribat a Sant Adrià, després de tanta pluja, ens hem quedat sense la preciada Butifarra, ja que la tenian passada per aigua. Hem agafat els obsequis i hem tornat cap a Martorelles.

Hem fet 34 Qm.

05/04/09

Sortida amb escassa assistència, quatre han estat els assistents.

Sortim cap a la bobila,can ginessó,els terrenys del sauló,el cementiri de santa Maria de Martorelles,la urbanització de Sant Fost,el cementiri de Sant Fost. Pujem fins a la conreria,sense arribar al seminari,fent el descens per la pista ample que porta a la Font dels Castanyers, i tornant a passar per devant del cementiri de Sant Fost, fins a arrivar al lloc de sortida.

Hem fet 18 Qm.

22/02/09

Ruta de les Fonts.

Sortida seguint algunes de les fonts de Martorelles, com la font Sunyera, la font del Cà, la font de la Coperativa i la font de Can Camp.

18/01/09

Despres de reparar alguna bici avanç de sortir, avui s'ha fet una sortida molt suau. Hem sortit desda Can Mascara, pujant per l'Avinguda de Piera fins la Bobila, Can Ginesso, les trialeres del Sauló, la forta trialera dels avellaners, pasant per la casa de colonies de Can Girona fins arribar a la Font de la Merce, on hem fet la parada per esmorzar.

Hem tornat baixant per Can Girona, els avellaners, el Cementiri de Santa Maria de Martorelles, baixant per la Font de la Cooperativa, enfilant cap a Sant Fost, baixant per la vinya de Can Batllori, Can Sunyer i finalitzar en el mateix punt de sortida a Can Mascara.

Hem fet 9,36 Qm.

1 Válido para envíos a España. Para leer las condiciones de envío a otros países y más detalles sobre el envío, consulta este enlace: Condiciones de pago y envío